sobota, 21 stycznia 2017

Organizacja przyjęcia urodzinowego dla dziewczynki - inspiracje



Wielkimi bądź małymi krokami (zależy jak kto na to patrzy) zbliżają się kolejne urodziny mojej starszej córki. Jak co roku, przygotowuję się do zorganizowania wspaniałęgo przyjęcia urodzinowego, które na zawsze pozstanie miłym wspomnieniem z dzieciństwa mojego dziecka.
Próby zaskoczenia córki z roku na rok stają się coraz trudniejsze, dlatego przeglądam Internet w poszukiwaniu ciekawych inspiracji, które mogłabym wykorzystać i muszę przyznać, że w sieci jest  ogromna ilość cikawych pomysłów.

Z ciekawostek które udało mi się znaleźć i posłużą mi do opracowania mojegu planu działań:





Najlepszą inspiracją którą udało mi się znaleźć i wpasowuje się w zainteresowania mojej małej baletnicy to wszelkie inspiracje dotyczące przyjęcia dla małej baleriny Ten motyw doskonale wpasowuje się w hobby mojej córki i dlatego w tym roku posłuży mi do zorganizowania przyjęcia urodzinowego. Tak więc, pierwszy etap planowania mam już za sobą - motyw przewodni imprezy został wybrany. 
 



Następnie, zabieram się za stworzenie listy potrzebnych materiałów dekoracyjnych, listy zakupów oraz do opracowania menu dziecięcego. Kwestia jedzenia i przekąsek jest bardzo ważna - musi bowiem zadowolić najbardziej wymagające podniebienia. Tutaj kluczową rolę spełniać będzie wygląd jedzenia, który ma ich zachęcać i mam nadzieję, że uda mi się również przygotować zdrowe przekąski, które dzieciakom wyjdą tylko na zdrowie. Kolejna kwestia to dobór odpowiedniego tortu. Musi spełniać dwa podstawowe kryteria: przede wszystkim musi się pięknie prezentować oraz powinien być smaczny. Do tej pory na urodzinowym stole znalazły się takie wypieki  jak: motylek, biedronka, myszka….
 










Trochę brakuje mi ciekawej inspiracji na tort wpasowujący się w motywy baleriny, ale myślę że mam jeszcze chwilę czasu i na pewno uda mi się coś ciekawego znaleźć. A może ktoś przerobił już ten temat i chciałby się podzielić ciekawym pomysłem na sposoby dekoracji tortu małej baleriny? Chętnie wykorzystałabym coś ciekawego. Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki, mam nadzieję że moja córka będzie zachwycona swoim przyjęciem urodzinowym.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz