poniedziałek, 13 marca 2017

Dekoracje w moim mieszkaniu czyli diabeł tkwi w szczegółach

Dekoracje w mieszkaniu
Dekoracje w mieszkaniu stanowią przysłowiową kropkę nad "i" - dopełniają wnętrze oraz podkreślają jego charakter oraz styl. Ja do swojego mieszkania dekoracje dobieram tak, aby dodać więcej ciepła wnętrzu, zależy mi na tym aby cała moja rodzinka w domu czuła się dobrze, by przyjemnie nam się w domu spędzało czas.
Także to jest dla mnie główny cel - dzięki dekoracjom w domu ma być przytulnie. Dlatego dzisiaj wybrałam dla Was kilka uchwyconych przeze mnie akcentów dekoracyjnych i ciekawa jestem co o nich sądzicie.

Dekoracja karnawałowa - maska wenecka

Kwiaty dekoracyjne - hortensje niebieskie

Dekoracje - ramki na zdjęcia plus stare szkatułki

Dekoracje, kompozycja na stoliku kawowym - storczyk

Dekoracje - sztuczne kwiaty - hortensje kremowe

Dekoracje - lampa stołowa w kształcie wieży Eiffla
 
Dekoracje - pastelowa kompozycja z kamieniem ozdobnym
Dekoracje - lampion

Dekoracje - gruchające gołębie

Dekoracja wielkanocna w koszyku


Dekoracje - muszla
Dekoracje - ptaszek w klatce


Dekoracje toaletki





Dekoracje - patera srebrna



Jak dobierać dodatki dekoracyjne do wnętrza?


Na pewno nie znajdziemy jednej reguły na dekorowanie, nie ma uniwersalnej metody, która w każdym wnętrzu by się sprawdzała. Dekoracje zmieniają się wraz ze zmieniającymi się porami roku, okazjonalnie, czasami wystarczy zmienić rodzaj poduszek, dodać odrobinę kwiatów, wymienić dywan by odświeżyć wygląd wnętrz i nadać mu nowy wygląd. Przy dobieraniu dodatków należy kierować się swoimi preferencjami i gustem, ale należy również pamiętać by nie przesadzić.

Moje mieszkanie tętni życiem, dzieciaki biegają, roznoszą zabawki wszędzie i tylko dzięki tym drobnym dekoracjom, które próbuje dyskretnie przemycić nasze mieszkanie nie przemieniło się jeszcze w plac zabaw dla dzieci - równowaga zachowana - zabaweczki dzieci+ dekoracje mamusi = ot i całe nasze mieszkanko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz