wtorek, 21 marca 2017

Porządki wiosenne

Wiosenne porządki

Nadszedł ten czas !!! Wiosna przyszła, dni są już cieplejsze, na zewnątrz robi się już ładniej. Pora również zatroszczyć się o wiosenną atmosferę w swoim mieszkaniu. Ja rozpoczęłam wiosenne porządki od schowania odzieży, butów i akcesoriów zimowych.
Dzięki temu, w szafie będziemy mieć więcej miejsca na przechowywanie odzieży wiosennej oraz łatwiej będzie nam zatroszczyć się o utrzymanie porządku. Przed schowaniem ubrań, kurtek, czapek czy szalików dobrze jest wszystko uprać i oczyścić. Kurtki i płaszcze najlepiej przechowywać w specjalnych pokrowcach, zabezpieczy to odzież przed osiadaniem kurzu i ponownym zabrudzeniem. Do przechowywania butów można wykorzystać specjalne pokrowce, pojemniki, bądź oryginalne pudełka w których zostały zakupione.  Informacje na temat moich sposobów organizacji znajdziesz tutaj.

Odświeżenie garderoby przyniesie nam wiele korzyści, z których największa to zwolnienie nowej przestrzeni dla wiosennych ubrań przejściowych. Ja już powyciągałam swoje wiosenne płaszczyki oraz apaszki. 

 Kolejny etap porządków wiosennych, który mnie czeka to mycie okien oraz pranie firan i zasłon. Ja już mam za sobą salon oraz sypialnię. Przy okazji mycia okna w sypialni, w oknach zawiesiłam letnią firankę. W okresie zimowym w sypialni zawieszone mam krótkie firanki, sięgające do wysokości parapetów, w okresie letnim zawieszam długą firankę (muszę zrobić fotkę z nowym wyglądem i zamieścić na blogu, obiecuję).

Wiosenne porządki - przechowywanie butów zimowych

W szafie pozostały już tylko wiosenne kurtki


Akcesoria wiosenne dzięki porządkom mają już swoje miejsce w szafie

Czapki, szaliki i rękawiczki poczekają do kolejnego sezonu zimowego

Wiosenne porządki - przechowywanie dodatków zimowych

W okresie wiosennym dobrze jest również odkurzyć wszystkie kąty, w okresie grzewczym w mieszkaniu gromadzi się masa kurzu, szczególnie w trudno dostępnych kątach. Teraz mamy świetną okazję by poodsuwać meble i poodkurzać wszystkie brudne zakamarki. Pamiętajmy również o wyczyszczeniu dywanów, karniszy, żyrandoli, ścian, rur, kaloryferów, mebli itd. Wszystko co najlepsze przed nami:)

Zachęcam was do porządków a sama zabieram się za szczotkę i odkurzacz i do pracy Rodacy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz