poniedziałek, 6 marca 2017

DIY - metamorfoza biurka / toaletki

 
 DIY Metamorfoza toaletki - efekt blatu marmurowego
Jako wielka fanka marmurowych konsol z zazdrością przeglądam zdjęcia szczęśliwych posiadaczy tych cudownych mebli. Niezmiernie podobają mi się stoliki kawowe, konsole, komody i blaty meble wykonane z  marmuru. Inspirowana tym cudownym surowcem, postanowiłam dokonać metamorfozy posiadanej już przeze mnie toaletki, która również okazjonalnie pełni funkcję biurka.
Przemiana jakiej poddana zastała moja toaletka dokonała się za pomocą okleiny meblowej o fakturze marmuropodobnej. Efekt przerósł moje oczekiwania, szczerze powiedziawszy nie wydawało mi się że ten mebel może wyglądać tak elegancko i stylowo dzięki zwykłej okładziny, jak dla mnie to czary, z resztą ciekawa jestem czy Wam również efekt tej metamorfozy wydaje się również tak imponujący?
Gdyby komuś również zaświtał pomysł aby posiadany przez siebie mebel zmodernizować poniżej podaję moje doświadczenia zdobyte z okleiną meblową. 

Potrzebne materiały:

- mebel poddawany metamorfozie
- okleina meblowa
- nożyczki, ostry nóż bądź przecinak
- metr, ołówek

DIY Kroki:

1. Dokładnie wymierzyć powierzchnię, którą chcemy okleić okleiną
2. Przenieść wymiary na okleinę oraz wyciąć potrzebnej wielkości fragment okleiny, polecam z każdej strony zachować około 2 cm margines który po oklejeniu można obciąć
3. Przygotować oklejaną powierzchnie - wyczyścić ją oraz odtłuścić
3. Obkleić powierzchnie starając się dokładnie dociskać ją do powierzchni, należy unikać gromadzonych się pod powierzchnią pęcherzyków powietrza dlatego najlepiej przyklejać stopniowo, po kolei wygładzając okleinę.
4. Poodcinać wystające poza odrys fragmenty okleiny


DIY Okleina meblowa

DIY Okleina meblowa - docinanie do wymiaru

DIY Okleina meblowa


DIY Okleina meblowa - faktura marmur

DIY Metamorfoza toaletki - efekt końcowy


I jak Wam się podoba moja nowa/stara toaletka?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz